Tipp-Ex heerst op YouTube.

06/09/2010 at 17:57 Leave a comment

Dit filmpje had ik wel al eens gezien, maar ik ben blij dat ik het terug tegenkwam op Buzzing Bees – een blog met een dagelijkse dosis creatieve communicatie – zodat ik het nu met jullie kan delen. Het is namelijk een geweldig voorbeeld van hoe merken gebruik kunnen maken van sociale media zoals YouTube, om zo reclame te maken die de mensen juist wel willen zien.

Typ zeker eens ‘moonwalks’, ‘rapes’, ‘fights’, ‘smokes’, ‘plays with’ en voor de jongens ‘naked girl’ in. Zit je zonder inspiratie, kijk dan onderaan gewoon naar de comments van de mensen die zich al goed geamuseerd hebben.

Wat zou jij willen doen met een beer? :)

Entry filed under: Dutch articles.

Twitter. Chrome Experiment ‘The Wilderness Downtown’.

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow on Twitter

Show me some (blog) lovin!

bloglovin

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 24 other followers


