Online Wildcard.

10/11/2010 at 13:46 Leave a comment

Dat zelfs ons Belgenlandje steeds digitaler begint te worden, merken we maar al te goed in het dagelijkse leven. Ook de televisiewereld lijkt deze “trend” op te vangen en voor het eerst kan je nu ook online een plaatsje veroveren bij de laatste 25 kandidaten van Idool.

Om dat plaatsje te veroveren moet je je zangfilmpje uploaden op deze website. Uiteraard geldt nog altijd de regel dat je tussen 16 en 28 jaar moet zijn. Wel kan je nu ook gebruik maken van een instrument ter begeleiding of zelfs een micro, maar eigenlijk is het beste nog altijd dat je alleen met je eigen stem zingt. En dat heeft Chima Mediouni, een ex-klasgenoot van mij, ook begrepen. Ik kan jammer genoeg haar filmpje hier niet uploaden, maar klik zeker eens op deze link en zeg me, of beter gezegd haar, wat je ervan vindt.

Als ze in de top 10 geraakt, maakt ze kans om tussen de laatste 25 kandidaten te belanden. Want uit deze top kiest de vakjury van ‘Idool 2011’ – Jean Blaute, Koen Buyse, Sylvia van Driessche en Wouter Van Belle – eind november één (talentvolle) gelukzak.

Let the voting begin!

Entry filed under: Dutch articles.

Het Limburggevoel op Facebook. Creative Ambient Ads.

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow on Twitter

  • Heeft hier iemand een zaterdagticket voor #RW17 die liever een combiticket zou willen hebben? DM me! (RT'en = πŸ’•) 21 hours ago
  • Wakker worden met een muggenbeet op mijn buik. Volgens mij wisten die muggen dat'k gisteren pizza heb gegeten πŸ‘ŒπŸΌ 1 day ago
  • Waarom bestaat er geen dino-emoji? πŸ˜” 1 day ago

Show me some (blog) lovin!

bloglovin

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 24 other followers


