Jouw Facebook Facts.

28/04/2011 at 17:08 Leave a comment

Facebook_facts

Op de officiële Facebook pagina van Hi, een mobiel jongerenmerk in Nederland (te verglijken met Mobile Vikings in België), vind je de geweldig gevonden app “Facebook Facts“. Facebook Facts is een app met een video die je allerlei feiten toont over jouw Facebook-gebruik.

Zo kan je bijvoorbeeld zien wat jouw allerallerleukste post was, wie van je vrienden je het “leukst vindt” en hoeveel mobiele posts je al hebt geplaatst. Hoewel ik een beetje twijfel of alle feiten wel kloppen (9 foto’s gepost lijkt me nogal weinig…), is het toch enorm leuk gevonden en zeker een aanrader om eens te proberen!

Volgens de Mol/Blog, een weblog over alles wat marketing raakt, leverde deze app binnen een aantal dagen al meer dan 10.000 gebruikers op! Meer informatie vindt je hier en hier.

 

Entry filed under: Dutch articles.

About.me business cards. Infographic Check-In Data: Facebook Places vs The Rest

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow on Twitter

  • Heeft hier iemand een zaterdagticket voor #RW17 die liever een combiticket zou willen hebben? DM me! (RT'en = 💕) 21 hours ago
  • Wakker worden met een muggenbeet op mijn buik. Volgens mij wisten die muggen dat'k gisteren pizza heb gegeten 👌🏼 1 day ago
  • Waarom bestaat er geen dino-emoji? 😔 1 day ago

Show me some (blog) lovin!

bloglovin

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 24 other followers


