Sociaal Amsterdam

13/09/2011 at 15:51 Leave a comment


Even later, na een wandeling langs de vele (vele) grachtjes, kwam ik deze leuke actie van Canal Company tegen:

Dit doet me eraan denken dat ik daar eens een fotootje moet uploaden. Je weet maar nooit… Ook kwam ik tijdens die wandeling deze leuke QR code tegen:

Qr

Jammer genoeg zit ik voorlopig nog even zonder smartphone en kon ik dus niet zien waar de code naar linkt. Maar gezien de ligging van het bord denk ik dat het iets met een rondvaart te maken heeft. Van een andere QR code weet ik wel de bron, namelijk ONLY:

Only_qr

Meer uitleg over hun leuke actie, kan je vinden op hun Facebookpagina. De dag eindigde in het StayOkay Amsterdam Vondelpark hostel en daar vond ik deze leuke Foursquare actie:

Foursquare

Alleen Twitter ben ik nergens tegengekomen tijdens dit leuke citytripje. Hoewel @StayOkay me wel op voorhand had getwitterd dat ik altijd langs mocht komen als ik vragen had. Dat telt ook een beetje mee?

Entry filed under: Dutch articles.

Google Plus Great in-store social media campaign [DIESEL]

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow on Twitter

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Show me some (blog) lovin!

bloglovin

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 24 other followers


